به گزارش روابط عمومی دانشکده، مراسم گرامیداشت مقام استاد و روز معلم با حضور هیات رئیسه دانشگاه و اساتید نمونه و اعضای هیات علمی دانشگاه(به صورت مجازی) برگزار شد.

دکتر تیموری در این مراسم ضمن اشاره به مقام و جایگاه معلمین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدا عرصه علمی این روز را به جامعه دانشگاهی و اعضای هیات علمی دانشگاه تبریک گفت و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمود.

رئیس دانشگاه در سخنانش با اشاره به اینکه در سال گذشته مهندس قاسم  آقاجانی مازندرانی از اعضای محترم هیات علمی بازنشسته دانشگاه را از دست داده ایم  افزود، در تمام دانشگاه تلاش و کوشش این عزیز به یادگار مانده است و یاد و خاطره ایشان و مرحوم دکتر مرحوم ضیاء تبار احمدی را در این روز  گرامی می داریم.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه سال گذشته یکی از سخت ترین سال های مالی و مدیریتی بود اظهار داشت: خوشبختانه  فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه به هیچ وجه متوقف نگردید.

وی با اشاره به اینکه با همدلی، همراهی و شناسایی فرصت ها و چالش ها بتوانیم بهترین انتقال دانش و اطلاعات را به دانشجویان خود داشته باشیم افزود: امیدواریم با جذب اعضای هیات علمی جدید در گروه ها ی مختلف شاهد رشد و شکوفایی بیشتری باشیم